3 Motive pentru care e MUSAI să Folosești Email Marketing

Email Marketing

Cu un ROI de 4400%, e-mail marketingul a fost creat pentru a te ajuta…și chiar te ajută. Când primești înapoi 40 lei pentru fiecare leu cheltuit, merită luat în considerare, chiar dacă ai putea crede că nu ai nimic de spus.

Ratele de deschidere ale emailurilor nu sunt chiar atât de grozave, dar oamenii sunt sătui de reclamele perturbatoare, raportând  în comparație o  experiență pozitivă cu emailurile. Situația nu mai este aceeași ca în trecut, în 2015 Adobe a publicat un studiu în care a arătat că persoanele sunt atât de dependente de e-mail, încât trebuie să meargă la detoxifiere.

1. Marketingul prin e-mail este ieftin și eficient

Să începi o campanie de e-mail marketing nu este scump. În primul rând, trebuie să captezi detaliile vizitatorilor cu un plugin pe website care îți permită să plasezi un formular pe diferite pagini. Acest lucru este gratuit și există multe plugin-uri din care să alegi.

Apoi, ai nevoie de o platformă care să ușureze crearea rapidă a oricărei campanii, programarea e-mailurilor, filtrarea abonaților pe baza răspunsurilor la campaniile anterioare și personalizarea fiecărui e-mail trimis. Cu platforme precum Mailchimp, primești planuri pro începând cu mai puțin de 10 euro pe lună.

Automatizarea este, de asemenea, musai de implementat, pentru că îți va ușura viața pe termen lung și te va ajuta să răspunzi instant la anumite cereri. Majoritatea platformelor de e-mail oferă asta.

Costurile cu platforma sunt foarte mici dacă este să compari cu alte canale de marketing. Cu care canale poți ajunge cu 10 euro la 2000 de persoane, din care 1600 să îți citească mesajul instant de mai multe ori pe lună? E o muncă pe termen lung, pentru că aceștia sunt oameni care au vrut mai multe informații de la tine, s-au abonat și acum așteaptă să vorbești pe limba lor, însă e genul acela de muncă ce dă roade.

2. Email Marketing înseamnă vânzare și atunci când dormi

Comunicarea este esențială în fiecare relație, fie ea personală sau profesională. Când comunici cu vizitatorii website sau cu fanii de pe social media, oferindu-le conținut și informații de calitate, le reamintești cât de valoros/oasă ești pentru ei. Când le satisfaci nevoile, câștigi importanță.

Email-ul te ajută să rămâi în mintea consumatorului. Atunci când îți cunosc produsul, trebuie să le spui la ce caracteristici să se uite. Atunci când compară produsele, trebuie să le arăți ce e diferit la produsul tău. Când sunt gata să cumpere, trebuie să fii acolo.

3. Email Marketing-ul te ajută să-ți cunoști clienții

Email marketingul îți oferă posibilitatea de a-ți cunoaște viitorii clienți. Demografiile de bază precum vârsta, sexul și locația sunt un loc minunat pentru a începe. Nu sunt întotdeauna suficiente, dar te vor ajuta să începi o campanie de marketing.

Într-o lume de gigabytes, a fi uman și autentic este ceva dorit și căutat. Gândește-te la clienții tăi și viața lor. Cum încep zilele lor? Oare luându-și copiii la școală sau făcând naveta la muncă? Cum îi poate ajuta produsul? Îți mai amintești de ce ți-ai început afacerea?

Sperăm că aceste întrebări îți vor oferi un indiciu despre tipul de mesaje pe care le-ai putea trimite prin e-mail. Să răspunzi la aceste întrebări nu este neapărat ușor, ci este menit să te ajute să crești și să oferi valoare clienților tăi.

Îmi place să lucrez cu oameni pasionați de afacerile lor și interesați să își educe clienții oferind informații valoroase. Hai să vorbim despre cum putem crea o campanie de e-mail pentru compania ta!

 

Resurse:

Adobe Study Finds Email Is An Addiction

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *